Η εταιρεία ΑIMED δραστηριοποιείται στον τομέα διακίνησης και τεχνικής εξυπηρέτησης ιατροτεχνολογικών προϊόντων. «Ποιότητα» για την εταιρεία σημαίνει σεβασμός στον πελάτη και εξυπηρέτηση των αναγκών του κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Για την επίτευξη του προαναφερθέντος στόχου η εταιρεία δεσμεύεται για τα παρακάτω:
- Πλήρης, άμεση και συστηματική κάλυψη των αναγκών των πελατών της.
- Υψηλή ποιότητα των προϊόντων/ υπηρεσιών της.
- Συμμόρφωση των προϊόντων/ υπηρεσιών της ως προς τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- Άμεση παράδοση των προϊόντων.
- Αποθήκευση και διατήρηση των προϊόντων με τρόπο που να διασφαλίζεται η ποιότητα τους και τη διανομή τους με κατάλληλες μεθόδους.
- Πρόληψη ή και άμεση αντιμετώπιση πιθανών λαθών. Διαρκής επιμόρφωση του προσωπικού.
- Διαχείριση κινδύνων και αξιοποίηση νέων ευκαιριών.
Για να επιτύχει τα ανωτέρω, η εταιρεία ΑIMED :
- Καθιερώνει μετρήσιμους αντικειμενικούς σκοπούς για την ποιότητα σε εταιρικό και τμηματικό επίπεδο, τους οποίους παρακολουθεί στενά μέσω των ανασκοπήσεων της διοίκησης.
- Έχει αναπτύξει και εγκαταστήσει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας (Σ.Δ.Π.) σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001:2015, ΙSO 13485:2016 και σε συνδυασμό με την Υπουργική Απόφαση 1348:2004 (Αριθ. 32/16-1-04), σχετική με ιατροτεχνολογικά προϊόντα.
- Αναγνωρίζει και παρέχει όλους τους απαιτούμενους πόρους για την κάλυψη των αναγκών της εταιρείας τόσο σε ανθρώπινο όσο και σε υλικοτεχνικό επίπεδο, ώστε να εξασφαλιστεί η ομαλή, αποδοτική και αποτελεσματική λειτουργία της.
- Προάγει την συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση των στελεχών της.
- Παρακολουθεί και μετρά αδιάλειπτα τις κρίσιμες παραμέτρους και τις διεργασίες, ώστε να εξασφαλίζεται ποιότητα και ασφάλεια εγκαταστάσεων, προϊόντων/υπηρεσιών και προσωπικού.
- Προσπαθεί να επιτύχει την συνεχή βελτίωση των προϊόντων/υπηρεσιών, των διεργασιών της και του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Η Διοίκηση της επιχείρησης ορίζει εκπρόσωπό της για θέματα ποιότητας τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Ποιότητας τον κο. Γαβριήλ Μαμαλίγκα, με κύρια αρμοδιότητα την ανάπτυξη και συντήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας. Η διοίκηση της επιχείρησης δεσμεύεται για την υλοποίηση της παρούσας πολιτικής ποιότητας.